środa, 15 maja 2013

Pora by przejść od słów do czynów

Jak facebookowa część z Was już wie, zabrałam się do roboty. Niejednokrotnie byłam pytana skąd mam swoje stroje, a kiedy mówiłam, że ze sklepów internetowych mówiłyście, że niekoniecznie odpowiada Wam kupowanie w ten sposób. Bo nie wiadomo jak się będzie wyglądało w danym kroju, czy rozmiar będzie odpowiedni, czy chociażby, jaka jest jakość materiału czy szycia. Doskonale to rozumiem, sama początkowo miałam opory. Postanowiłam zaradzić temu problemowi i oto jest. 

foto: Pin-up Project

Zapraszam serdecznie na wydarzenie pod nazwą Pin up your style, które odbędzie się 30 maja, w godz. 12.00 – 19.00 gościnnie w w studiu Dobry Pilates, ul. Ksawerów 30 m 79 (8 piętro) w Warszawie, które mieści się pięć minut od stacji metra Wierzbno (przy okazji serdecznie polecam, sama tam chodzę na pilatesa). 

Będzie okazja do poprzymierzania, dotknięcia, sprawdzenia co to za materiał, jaki rozmiar na Was pasuje, a jeśli się zdecydujecie, to do zakupu na przyjemnych warunkach. Dostępnych będzie sporo modeli sukienek, spódnic, płaszczy, halek i pasów do pończoch, w różnych rozmiarach tak, żeby w sumie wyszła z tego pełna rozmiarówka. Dodatkowo będą dostępne do mierzenia moje własne sukienki (rozmiar 40) i halka 60 cm, które już w Brit Style kupiłam, pokażę Wam też moje pasy (rozmiar L) od Grety. Odpowiem na wszystkie pytania, jeśli tylko będę umiała. 

Żeby było jeszcze fajniej, jeśli (tylko dla chętnych :) ) zdecydujecie się na zakup, to zrobimy wspólne zamówienie, które przyjdzie do mnie i nie będzie żadnych kosztów dostawy. Wszystko z 10 % rabatu, darmową wysyłkę i bezproblemową możliwość zwrotu lub wymiany. 

Na dodatek, od godz. 15.30 będzie z nami Nina Holy, która pomoże nam w wyborze i podpowie najciekawsze stylizacje, a wszystko to podeprze również swoimi rzeczami od Grety (rozmiar S i M)! 

Na 100% będziecie mogli obejrzeć i przymierzyć ubrania ze sklepów Brit Style oraz Greta Vintage Store. A może ktoś jeszcze zechce dołączyć? :) 

Oficjalnie wspiera nas Pin up Sale

Mamy do dyspozycji również kuchnię, w której będzie można po przymiarkach usiąść, napić się kawy, przekąsić kawałek ciasta (przynoście też coś ze sobą!), podpytać o opinię, czy zwyczajnie pogadać z innymi miłośnikami stylu. 

Ale to nie koniec! Dzień później, w piątek, 31 maja, w godz. 18.30 – 21.30, odbędą się, również prowadzone przeze mnie mini warsztaty retro fryzur

foto: Bellicosa Art and Design

Nie jestem profesjonalną fryzjerką (o nie!) ale co nieco już umiem, a pomagać mi będą dwie urocze asystentki - Pati "Niebieska" Lech (z FangMe) i Bell Lupa (z Bellicosa Art and Design). 

Opowiemy Wam, jak się nosiło włosy w latach 40. i 50., pokażemy jak zakręcić rollsa, jaka fryzura pasuje do waszych włosów, co znaczy tapirowanie i zaproponujemy podstawowy zestaw przyborów niezbędny każdej pin up girl. Przynieście też ze sobą wszystkie przybory fryzjerskie i ozdoby do włosów, jakie macie. Pomożemy Wam ocenić co się przyda, a części z pewnością od razu użyjemy. 

Warsztaty są bezpłatne. Niestety jednak, żeby móc działać sensownie musimy kupić trochę lakierów, grzebieni, wsuwek itp. Dlatego też na miejscu będzie słoik amortyzacyjny, wrzucicie do niego coś jeśli uznacie, że warto było przyjść. :) 

Limit miejsc - 10. Dołączenie do wydarzenia nie oznacza automatycznie udziału w wydarzeniu. Bardzo proszę o zgłaszanie się dodatkowo mailem na adres retrochicchick@gmail.com - decyduje kolejność zgłoszeń. 

Warsztaty odbędą się również w studiu Dobry Pilates, ul. Ksawerów 30 m 79 (8 piętro) w Warszawie, które mieści się pięć minut od stacji metra Wierzbno. :) 

Wszystko dziać się będzie podczas długiego weekendu, pomyślałam sobie bowiem, że skoro zostaję w mieście, to trzeba spędzić ten czas konstruktywnie i wesoło. Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz